Data Breach Tilkald

Uanset om i er Data Ansvarlig eller Data Behandler har i store og stramme forpligtelser i forhold til GDPR. Hvis man ikke overholder disse, kan det have store konsekvenser i forhold til bøder og good-will hos kunderne.

Denne specielle ydelse er til jer der vil have støtte fra en DPO ved et Data Breach. Det kræver at virksomheden har et i forvejen defineret sæt Incident management, Disaster Recovery og Communication procedurer. Her er en BIA essentiel.

Har i ikke det, skal dette oprettes. Dette kan i enten selv gøre eller ved at tilkøbe Personal Data Breach Procedure pakken.

Ved tegning af en flerårig aftale gennemgår vi procedurerne og øver en gang om året.

Ydelsen indbefatter:

  • Gennemgang og tilrettelse af eksisterende procedurer.
  • Definering af ansvar og myndighed.
  • Gennemgang af interne vagtplaner og telefon lister
  • Uddannelse og afstemningsforventning i hele virksomheden
  • 24/7/365 tilkald af DPO.
  • Incident Management under et data breach.
  • Kommunikations Rådgivning.
  • Rapporterings ansvar til Datatilsynet
  • Registreret kontakt person/DPO hos Datatilsynet.

 

Ydelsen tegnes for minimum 1 år ad gangen, med yderligere 10% rabat for hvert yderligere år der tegnes.